zaterdag 30 juni 2018

30 juni

Zit nu in Calais.
Had vandaag 9 keer een lift vanuit Heist bij Knokke in Belgiƫ. Korte stukjes, maar elke kilometer is er 1 .
Ach en als er dan ook nog een keer een Tesla stopt om me een lift tegeven dan is dat wel leuk. ( aardig autootje trouwens, maar geen enkel knopje te vinden en ongeveer een breedbeeldmonitor waar alles op staat....)
De reis van Emmen naar Vlissingen ging vlotjes en ik kon zo de boot oplopen die goed aansloot.
In Breskens moest er wat gelopen worden om een goede plek tevinden om te liften.
Het lukte redelijk snel om een lift te krijgen, een wat oudere man die zelf ook vaak gelift had.
Dat gebeurt naar mijn gevoel vaker, er is altijd wel een relatie met liften.
Na 4 liften zat ik uiteindelijk in Heist bij Knokke. Na 2 bussen kwam ik ook nog bij een camping, waar een goeie Friterie bij was, dus 2 frikandellekkens een lekkere patatten gingen er wel in.
Er was wel een koude wind s'avonds dus toch maar eerst even met de broek aan in de slaapzak.

Morgen blijf ik nog een dagje hier, er is een motorgedoe en de zee is lekker.

tot.......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten